BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 21, 2011

Kelegaan sementara.....^_^

Betapa leganya hati ini selepas diobserve kali pertama dgn lec pendidikan Jasmani iaitu En Shamsul Bahri....even performance ak xlah sehebat ayu n anis namun ak bersyukur sbb aku da lepaskan tekanan aku wt sementara waktu....antara komen membina yg ak dpt daripada lec ak ni aku senaraikan kt bawah....:-
                      
                 1) suara kena tegas
                 2) kawalan kelas kena pertingkatkan lagi...[ kelas aku ramai sgt tak terlayan aku nak layan sume...mak oii aku sndiri pn xterlayan diri sndiri....huhuhuhuhu]
                 3) arahan jgn terlalu lama....[alahai aku xreti la nak singkat2kan arahan....budak2 ni memg xpham la ape yg aku cakap.....geram aku....asyik nak tnye je keje...ni la bile pndai sgt cam ni la....kalo klas ujung msti xbyk tnya terus hentam je main....hahahahaha]
                 4) Alatan dibiarkan bersepah.....[ En Sam maaplah xsempat nak kemas waktu tgh main...budak2 ni semangat pelik baling tin sampai berderai jatuh....xlarat ak nak kutip....huhuhuhuhu]
                 5) ni ha yg paling PENTING kena baiki.....' ala, kenapa xlompat'....en Sam kt sepatutnya guru xleh ckap macam 2....sepatutnya 'awak kena juga lompat' [ serius ak xreti nak bertegas dengan budak2...kalo la ak reti aku da sekeh2 dahi budak2 yg xdgr cakap....huhuhuhuhu]


Kesimpulannya......masih terdapat banyak kelemahan yg harus aku baiki terutama dalam proses penyampaian ilmu.....waaaaaaaaaaaaaaaaa.....ak xpandai nak ajar budak2 ni PJ.....so kt kpala otak ak skrg Xexpect la mrkah tggi sbb aku thu kadar kemampuan ak....tp ak syukur sgt2 En Sam sgt baik...teguran yg membina yg diberikan sedikit pun tidak memberi tekanan kepada ak.....malah aku ak cuba wt yg terbaik pas ni....insyaAllah....ILA BALQIS BOLEH.....MALAYSIA BOLEH.....Yihaaaaaaaaaaaaaa

0 comments: